pátek 7. října 2016

Tak jsem v Kuala Lumpur!

JÁ. JSEM. V MALAJSII.
Nemohla jsem tomu uvěřit, když mě mamka házela na letiště, nechápala jsem to ani na pohodlné sedačce v letadle a dokonce ani, když jsem vystoupila v Kuala Lumpur a pohltilo mne dusivé vlhko.

Abyste to pochopili - do Kuala Lumpur jsem letěla za prací, jsem tu s agenturou Wu Models. Dobré je, že mají opravdu hodně editoriálů, takže mám poměrně reálnou šanci si tady nasbírat nějaké materiály. Do Prahy se budu vracet těsně před Vánoci, nějakého 16.prosince, takže tu pobudu pěknou řádku dní.
Jelikož je tady drtivá většina prací na direct booking - booknou si vás přímo přes vaše fotky, nemusíte se jim ukazovat osobně, - tak je tu opravdu hrozně málo castingů. Proti Milánu vážně megazměna, tam jsem jich měla třeba 6 za den, haha. Tady jsou tak dva týdně a dopravujeme se na ně taxíkama, který jsou hrozně levný.
Málo castingů tedy znamená - spoustu volného času! Ptala jsem se zrovna dneska, můj první celý den  v Kuala Lumpur, spolubydlící Anastasie, co tady vlastně dělá. "Žiju si svůj život. Dělám si kamarády. A tak." zasmála se. Takže tak. Prostě si to tu užiju jak nejvíc budu moct!
Díky tomu volnému času se mi myslím podaří točit víc videí - ale jelikož občas prostě není vhodné točit a mluvit před zaskočenou spolubydlící do telefonu, (ehm, pořád můžu dělat že skypuju, žejo) tak jsem si řekla, že můžu psát blog, kde se vám budu ozývat tak nějak častěji, než na youtube (videa z nejž sem budu ostatně vkládat) a taky sem vložím pár fotek.


Teď už teda k tomu co se dělo!
Letěla jsem k mé velké radosti s Emirates, takže nádherné letadlo a skvělé jídlo. První let byl z Prahy do Dubaje a trval asi  6 hodin. Celou dobu jsem se dívala na různé filmy a taky samozřejmě jedla. Seděla jsem v prostřední řadě, sedadlo vedle mě bylo volné, takže jsem si tam mohla natáhnout nohy jakkoli jsem chtěla.


V Dubaji jsem čekala 4 hoďky a přestoupila na další let už do Kuala Lumpur. Tam jsem měla celou řadu u okýnka pro sebe! To jsem už šla spát a natáhla jsem se na 3 sedačky, spala jsem stejně asi jen 2 hoďky, ale aspoň něco.:) Když jsem vystoupila v Kuala Lumpur, tak jsem byla úplně dezorientovaná - ke kufrům jsme museli jet zvláštním vlakem a najít je bylo dost složité, ale nakonec jsem to zvládla. Pak jsem si koupila kupón na taxi, vyměnila si peníze a jela!

Taxi mě zavezlo přímo před náš hotel v kterým máme model apartment - ach bože! Musím říct, že apartmány někdy bývají fakt šílené, zvlášť v Asii, ale tohle je fakt nádhera. Jsme v 18. patře, máme obrovská okna (i v koupelně), prostornou kuchyň a obývák. Na pokoji mám fajn spolubydlící Lenu, ale je ode mě o dost starší a taková klidnější než já. :D Byla ale moc hodná a ukázala mi i kde je obchod, což jsem samozřejmě se svým úžasným orientačním smyslem rychle zapomněla. :--)
Aspoň jsem trochu viděla město - je rušné, jsou tu obrovské kontrasty moderna a naprosté chudoby. Jsou tu obchody jako Starbucks nebo Dunkin Donuts a zároveň spousta pouličního jídla.

Nicméně jsem včera vytuhla tak v 10 večer tady, což je asi 16:00 v Česku, probudila se v půl čtvrtý v noci, hodinu byla vzhůru, a pak vesele spala až do 12. Udělala jsem si k snídani ovesnou kaši a pak nám napsali, že máme casting, takže jsem se spolubydlícíma jela společně taxíkem na hrozně vzdálené místo a pak zase zpátky. Casting byl hrozně rychlý a v pohodě, jediné co bych vytkla bylo extrémně klimatizované místo. To zdejší vlhko je fakt šílený, vůbec jsem to nečekala, představovala jsem si něco úplně jinýho, takže mě to dost překvapilo. Jako když v ZOO vejdete do toho pavilonu kde mají opice, přesně takhle tady je. :D
Měla jsem pak už šílený hlad, takže jsem si zašla někam do blízké rušné ulice koupit něco k jídlu. Původně jsem mířila k něčemu typu Starbucks, ale nenašla jsem to, a jelikož ještě nemám zdejší sim kartu, a tedy ani internet v mobilu, tak jsem to radši neriskovala a nepouštěla se pryč z cesty. Koupila jsem si v nějakém čínském bistru nudle a šla si je sníst na pokoj. 
No a to je celý můj dnešní den. Zítra se v jednu odpoledne mám sejít s agentem s agentury, takže mi asi vše vysvětlí. Potom mám sraz s Terkou Valtovou, která je taky z Pure♥ jako já v Praze, podíváme se trochu po centru, tak se už těším.

Jo a skvělá zpráva, psali mi dnes z agentury, že jsem zabookovaná na první práci! Mělo by to být focení pro magazín Cleo a je to rovnou na dva dny, tak mám radost. :)

A jako poslední sem přidávám video z cesty sem, tak si ho užijte! A zase se brzo ozvu, pozdravujte v Česku, pa! :*



(Článek byl psán včera, 7.října, dnes už jen zveřejňuji)




Žádné komentáře:

Okomentovat