neděle 9. října 2016

Prozkoumávám centrum

Tak vás zase zdravím!
Včera se stala velice vzrušující věc - poprvé jsem se odvážila sama vyrazit do centra města. Aby jste to pochopili, je to tu prostě něco naprosto odlišného než Evropa. I než nějaké vyspělé Asijské město typu Tokio - tady je to prostě drsný. Než se dostanu do úplného centra, které je asi patnáct minut chůze od mého apartmánu, tak musím projít od naší "hotelové" a příjemně zelené čtvrti kolem rozpadajících se smradlavých domů, před kterými sedí hubení lidé. Občas je mi z toho trochu smutno, ale pak popojdu o ulici dál a vykoukne na mě Starbucks a podobné "západní" řetězce, a já se hned cítím trochu víc jako doma.
Myslím ale, že si na to prostě musím zvyknout.
Měla jsem namířeno do nákupního centra, kde jsem si v zdejším obchodě U-mobile zařídila simkartu. Konečně mám ve městě internet a můžu si používat hezky v klidu google maps! A nebo třeba zavolat taxi, v nejhorším případě, haha. Potom jsem se najedla v Subway, které je tady o dost levnější než v Česku a šla hledat apartmán Terky Valtové, která je tady s agenturou Base.


Terku jsem úspěšně našla a opravdu mi zvedlo náladu, že vidím nějakou známou tvář. Zavedla mě k nim na apartmán - musím říct, že náš je oproti tomu jejich naprostý luxus. Jsem za to opravdu moc ráda a vážím si toho, protože vím, že apartmány nebývají vždy úplná slast. Na druhou stranu, Terka tam má neuvěřitelně milé spolubydlící, jsou tam taková fajn parta a hned se se mnou všechny začaly bavit. To mi udělalo obrovskou radost!
Večer jsme všechny vyrazily ven a na karaoke - měly jsme jídlo, pití a užily jsme si spoustu zábavy.
Dneska jsem zašla nejdřív do obchodu - pořád se tak nějak adaptuju na zdejší jídlo, nenašla jsem tu v obchodu třeba vůbec šunku a celkově mi připadá, že tu mají hrozně málo věcí. Čeho mají dost, je rýže. :D Takže jsem si nakoupila rýži, nějaké maso, mango, pomeranče. Jo, co se ovoce tady týče, to taky nějak nechápu. Nemělo by být sladké a šťavnaté? Dragon fruit i mango zatím oboje chutnalo jako lehce sladká voda, tak fakt nevím co dělám špatně.
Když jsem dorazila na apartmán, tak jsem si udělala dobrý oběd, najedla se, a pak měla chuť něco dělat. Máme nádherný a velký bazén, takže jsem se rozhodla, že si půjdu zaplavat. Bylo to příjemné osvěžení v tomhle šíleném, vlhkém vedru. Po bazénu jsem si řekla, že bych se sebou měla něco dělat a rozhodla jsem se prozkoumat i posilku. Dala jsem si asi 55minut cardia a vlažnou sprchu a cítila jsem se o mnoho líp!
Potřebuju se trochu naučit využívat ten volný čas tady, tak se mi to snad nějak podaří!
Mějte se krásně, zatím pa!

Žádné komentáře:

Okomentovat