středa 12. října 2016

Když se fotí editoriál...první práce v KL!

Krásný den vám všem!
Konečně jsem teďka měla trochu bussy days, ani nevíte jak už jsem za to ráda!
Předvčerejší den byl totiž takový velmi...pomalý. Probudila jsem se v 11:30 (pořád ještě trochu jedu Czech time, takže vstávání je pro mě docela těžké), udělala jsem si jako každé ráno tady ovesnou kaši, do které jsem si kvůli akutnímu nedostatku ovoce nakrájela jen pomeranče...a pak jsem se nudila. 😅 Byla jsem v bazénu, pak jsem si zašla ven pro jídlo a viděla koťátka, co žijou v kanále a KRYSU v restauraci, koupila jsem si nakonec kebab a šla si ho sníst na apartmán. Pak jsem šla do zdejší posilky - tohle prostě zbožňuju, bazén a posilka zdarma - dala jsem si asi hodinový cardia workout, jelikož jsem se už sakra potřebovala nějak unavit, abych večer usnula.
Jenže usnout mi stejně nešlo, a já v posteli polehávála, poslouchala relaxační hudbu, koukala na videa - prostě byl pořád cítit ten časovej posun. Máme tu o šest hodin víc, mimochodem.
Nakonec jsem usnula tak v půl 3 - a včera hurá, vstávačka v 8!
Ale vůbec mi to nevadí, dokonce mám radost. Bylo to totiž na mojí první práci v KL!💜



Včerejší focení byl editoriál pro Cleo magazine, což je časopis celkem tady známý. Focení jsem měla včera a dnes, protože se jedná o 20 stran, je to nějaký superdlouhý. :D Job mám se svojí roommate Lenou, což je hrozně moc fajn.
Nasnídaly jsme se, oblékly, a asi v 9 si zabookly taxi. Call time na práci byl sice až v 10, ale místo bylo vážně hodně daleko. Abyste pochopili jak jsou tu taxi levné: jely jsme asi 35 minut a platily dohromady 27MYR, což je v přepočtu jen asi 160Kč. Představte si jet někam půl hodiny za Prahu taxíkem, to by bylo drahý, heh.:D
Na místo jsme dorazily a udělali nám make-up. Můj make-up autista mi dokonce udělal super masáž obličeje, make-up byl pak jen velice fresh a natural, jen s barevnou linkou pod obočím. Celé focení pak probíhalo velice vtipně - pořád po nás chtěli, ať se smějeme, máme fun. Vystřídaly jsme celkem 6 looků, ale trvalo to 7 hodin, jelikož fotograf byl velmi pomalý a dělal opravdu málo snímků. V jednu chvíli jsem držela v ruce Lays a plastového dinosaura a fotograf na mě křičel: "Feed the dinosaur and smile!". Samozřejmě, že jsem dostala záchvat smíchu. :D



Po práci jsme se s Lenou dohodly že se stavíme v KLCC, což je velké nákupní centrum vedle Petronas Towers. Slibovala mi, že tam je úplně Evropský supermarket - a doopravdy, byl! Ten co jsem navštěvovala doposud, byl totiž zásobený asi tak jako nějaký náš vesnický Coop- a byl považován za jeden z větších.
Nakoupila jsem si spoustu čerstvého ovoce, čokoládu :D, rýži a hlavně, sushi!!! Byla jsem úplně smutná, že ho tady nemůžu pořádně sehnat a OMG? Tady měli 8 kusů okurkového sushi za 2,30MYR - asi 20 korun?!! Tak jsem si to koupila 2x plus lososové a prožila krásný jídelní orgasmus. Navíc bylo úplně čerstvé a prostě, ňami!



Dnešní den byl zase zaplnění prací - opět poměrně šílené pózy, ale pár z nich bude myslích použitelných i do mého booku. :D Fotily jsme s kruhama na cvičení, házeli po nás konfety, prostě sranda no. K obědu nám donesli zvláštní asijskou pizzu, která mi teda moc nechutnala, ale jelikož focení bylo poměrně fyzicky náročné, tak jsem si samozřejmě dala.
Po focení jsem ještě musela na casting přímo do centra, kde jsem docela dlouho čekala, ale tu show jsem dostala, takže fajn. Stala se mi ale fakt vtipná věc, protože jsem potkala na castingu holku s kterou jsem si asi půl hodiny povídala anglicky a pak jsem zjistila, že je Češka. Fakt sranda!:D
Potom jsem se stavila ještě za Terezkou na apartmáně a chviličku pokecala, ale jelikož už bylo pozdě a já mám zítra práci, tak jsem se rozloučila a vzala si taxi zpátky sem.
Teď si vařím nějakou rýži, už se vaří asi 40minut, tak snad bude brzo hotová. :D Ale moc to nevypadá no.

Tak se zatím mějte, ahoj!

1 komentář: